Львову потрібні тризіркові мережеві готелі з конференц-залами

Львову потрібні тризіркові мережеві готелі з конференц-залами

До 2020 року номерний фонд Львова може зрости на 35-40% Міжнародні мережі активно ведуть переговори з девелоперами готельної нерухомості у Львові. Про це розповів експерт готельного ринку Іван Лунь, керівний партнер AstoriaHTL.

Львів зумів стати туристичним лідером країни і прагне закріпити за собою цей статус. За десять років кількість гостей міста зросла майже вчетверо, з 700 тис. В 2007 році до 2,6 млн у 2017 році. Такий ривок вдалося зробити, в тому числі, за рахунок того, що в кризові роки Львів "перетягнув" на себе значну частку внутрішнього "уікендного" і leisure туризму. Правда, в 2017 році кількість туристів не виросла, місто відвідали ті ж 2,6 млн, як і в 2016 році. Одна з причин такої "стабільності" - введення безвізового режиму: частина українців для відпочинку обрали країни ЄС. Зате збільшилася частка іноземних туристів: якщо в 2015 році їх було 30%, то в 2017 - 58,7%.

Українці поки займають перше місце в рейтингу візитерів Львова - 41,3%. У трійку лідерів входять також поляки (22,1%) і білоруси (7,9%). Гостей з Туреччини в 2017 році у Львові побувало 7,3%, з Німеччини - 3,6%, з США - 2%, з Литви - 1,6%, з Великобританії - 1,5%.


У 2017 році, згідно зі звітом Управління туризму Львівської міськради, підвищилося "якість" туриста: візитери проводять більше часу в місті, і, відповідно, більше витрачають. У 2016 році туристи залишалися у Львові в середньому 4 дні, в 2017 - 4,4 дня. При цьому гості витрачали по 350 євро за візит - ця сума вдвічі більше, ніж у 2016 році (160 євро за візит) і побила рекорд 2012 (302 євро), йдеться в опитуванні Центру розвитку туризму.


Мало представників міжнародних мереж
На тлі таких позитивних тенденцій не дивний інтерес девелоперів та інвесторів до розвитку готельної нерухомості. Тим більше, що завантаження у львівських готелях вище, ніж по Україні: за даними ArtBuild Hotel Group, в 2016-17 роках у великих львівських готелях з досить високим рівнем послуг вона досягала 68-73%, менше професійні показували 35-55% завантаження.
Зараз номерний фонд львівських готелів налічує 4132 одиниці в 55 готелях (не враховуючи відомчі і малі, з числом номерів менш 20). У 2017 році в місті відкрилися два тризіркових закладу: в липні почав роботу Jam Hotel Hnatyuka (35 номерів), а в жовтні - Taurus City Hotel (30). Крім того, 31 березня 2018 року відбулося офіційне відкриття "Гранд Готелю" (121), що працює в сегменті upscale.
На початок цього року, згідно з дослідженням ArtBuild Hotel Group, майже 85% номерного фонду доводилося на готелі сегментів budget, economy і midscale, а 15% - на готелі upper midscale, upscale та upper upscale.
Поки на львівському ринку мало представників міжнародних мереж. "Ресурс міжнародних мереж для стимулювання трафіку іноземних гостей значний, його не можна недооцінювати. Але зараз у Львові всього два готелі під міжнародними брендами: Ramada на 103 номери і Ibis Styles Lviv на 77 номерів (обидва midscale). На жаль, переговори мережі Intercontinental Hotels Group (IHG) з власником "Гранд Готелю" не завершились підписанням договору франшизи на Crowne Plaza, зате представники цієї міжнародної мережі оцінили потенціал львівського ринку і зараз дуже активно беруть участь в тендерах на управління або франчайзинг в декількох други х проектах ", - розповів Іван Лунь.

На сьогоднішній день на стадії будівництва, реконструкції або готової концепції у Львові знаходиться 15 готелів загальним номерним фондом трохи більше 1800 одиниць. Тобто, в разі реалізації цих проектів в заявлений термін, в найближчі п'ять років пропозиція виросте на 40-45%. Причому інвестори десяти проектів (а це в цілому тисячу п'ятсот двадцять дві заявлених номера) мають намір залучити міжнародні бренди до управління або франшизі на свої об'єкти.
Відповідно до заявлених планів, в цьому році почнуть роботу ще два об'єкти. Влітку на вул. Листопадового Чину, 8, відкриється стильний Bank Hotel (101, upscale / 4 *, "небрендові"), а восени на пл.Ринок - Best Western Plus (67, midscale / 3 *, франшиза). Також, за даними Івана Луня, у Львові можлива поява в найближчому майбутньому готелів під міжнародними брендами у всіх сегментах, крім luxury, зокрема: Crowne Plaza, Holiday Inn і Holiday Inn Express (група IHG), MGallery by Sofitel, Novotel і Ibis ( група Accor Hotels), Hilton Garden Inn і Hampton by Hilton (Hilton Worldwide), Wyndham Garden і Ramada Encore (Wyndham Worldwide), Courtyard by Marriott, Moxy (група Marriott International), Radisson і Park Inn by Radisson (група Radisson Hotels Group) .


"Переговори на різних стадіях, є кілька дуже близьких до підписання. Інвестори зацікавлені, торгуються з різними операторами. Ті, хто першими візьмуть в партнери бренди, істотно піднімуть вхідний бар'єр для інших девелоперів, а після відкриття таких об'єктів конкуренція загостриться, відкоригується ціна, клієнтські потоки перерозподіляться на користь брендів. Виграє в першу чергу гість, і девелопери- "піонери". Яскравий приклад - дуже ефективний і завантажений Ibis Styles Lviv, що відкрився в 2015 році. Якщо змоделювати, що бажання залучити міжнародного оператора у свій проект завершиться спільною вигодою, то в цілому це поповнить в найближчі три-чотири роки львівський ринок на близько 1000 номерів, причому дві третини з них в тризіркових готелях, тобто, ідеальний готельний проект для Львова.


На думку експерта, місто вже сформував свій продукт для "класичного" туриста і наступне завдання - залучити клієнтів MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). Але існує невелика складність - зараз у Львові дефіцит приміщень для конференцій. "Ідеальний готельний проект для Львова сьогодні - тризірковий готель під міжнародним брендом (напр., Франшиза), на 110-150 номерів, з сучасним конференц-залом і оптимізованим ресторанним пропозицією. Природно, готельні мережі намагаються пропонувати з опцією конференц-залу і мітінг- румів більш "дорогі" свої бренди. Але Львову як повітря потрібен продукт, доступний і вітчизняному споживачеві ", - вважає Іван Лунь.


Поки ж проекти, до складу яких входять великі готелі (200-350 номерів) з конференц-холами, лише на стадії концепції. Їх реалізація можлива не раніше, ніж до 2021-22 років.
Експерт переконаний, що готельний ринок Львова ще далекий від насичення. "Порівняємо два туристичних міста - Львів та Краків. Населення практично на одному рівні: у Львові 750 тис. Жителів, в Кракові - 765 тис. Але в Кракові 14 номерів на тисячу населення, у Львові - 5,5. Ми можемо і повинні нарощувати пропозиція, як мінімум удвічі. Туристи, які прибувають авіарейсами (кількість яких різко зараз збільшується), вважатимуть за краще звичні їм бренди. Тому зростання пропозиції піде за рахунок мережевих готелів, перш за все тризіркових, нового покоління ", - резюмував Іван Лунь.

20:30
Нет комментариев. Ваш будет первым!